Sharp LC-46LE820E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sharp LC-46LE820E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

erik3333 04-07-2011
Geschreven voor: Sharp LC-46LE820E

Zeer fijne tv geen enkel moment spijt van.
ik kijk nog analoog maar dat is best goed te doen.
en de beelden met een playstation zijn fenominaal!

geluid zit weinig laag in maar wat wil je ook met zo'n ontzetted plat ding maar het surround is wel erg goed!

Johan154 06-02-2011
Geschreven voor: Sharp LC-46LE820E

Tip voor beeldhaperingen zet de filmmodus uit!!

Super tv

Na altijd Samsung gehad te hebben nu een sharp gekocht dit nadat de Samsung led mij erg tegenvielen . De kijkhoek van een sharp is echt veel groter dan Samsung .
Ook de zwartwaarden . Ook heeft de Sharp geen last van witte wolken vlekken in Het beeld dit was de grootste reden dat ik overgestapt ben naar een ander merk.
Iedereen aan te raden , goed geluid en een super design

Ik heb inmiddels als tweede tv de 32 inch sharp led gekocht en ook deze is super!!

Wat ik wel jammer van sharp vind is dat er nog geen mooie bijpassende home cinema sets te koop zijn in hetzelfde design

Een aanrader!!

Dave1984 24-12-2010
Geschreven voor: Sharp LC-46LE820E

Zeer tevreden over deze ledtv. Sinds gisteren in huis voor een uitstekende prijs die goedkoper is dan hier op kieskeurig. Ik ben erg tevreden over de beeldkwaliteit. Ik heb nu al wel digitale tv van UPC maar loopt nog via de scart dus moet mijn upc nog effe updaten zodat dit naar HDMI gaat! Maar nu al erg tevreden. Aansluiten was erg makkelijk! Deze tv nu nog op de voet staan maar nadeel vind ik dat je tv dan 15 cm van de muur afstaat omdat de voet vrij diep is en je dus eigenlijk genoodzaakt bent om hem aan de muur te hangen! Nu vanavond me eerste avond echt actief aan het kijken maar valt het me op dat het beeld af en toe hapert maar dan gelijk weer doorloopt. Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben? Kan dit te maken hebben met het het verloopstekkertje van rgb naar scart? Ik hoop wel dat dit probleem is opgelost als ik naar HDMI over ben. Daarnaast is duurzaamheid een 10 omdat je nu 5 jaar garantie hebt op deze tv en dat is toch echt heerlijk! Wat super is aan deze tv is de kijkhoek en de zwarttinten van deze tv. Ik kan schuin vanaf mijn keuken 10 meter verderop gewoon tv kijken als ik aan koken ben met een kijkhoek van zeker 150 graden en dat is toch wel uniek en zelfs dan is het beeld mooi. Hiervoor een lcd van samsung gehad van 66 cm maar deze 117 cm is scherper met hetzelfde signaal! Wat tevens opvalt is de mooie diepte die in het beeld te zien is. Zeker een aanrader en zijn geld meer dan waard. Let wel op dat je deze tv niet met een 107 gaat halen want dan past hij niet in de kofferbak(zelfs niet met stoelen in de voorste stand!).

Neverbrake 13-11-2010
Geschreven voor: Sharp LC-46LE820E

Sinds een paar dagen deze TV in gebruik. Voor de digitale ontvangst gebruik ik een Humax iHDR5050C.Je kunt daarmee ook HD opnemen.
Schitterend beeld. Ragscherp en rustig om naar te kijken. Geluid is matig. Aansluiting van oudere audioapparatuur is bij mij een probleem. De TV heeft heeeeeel veel (onbegrijpelijke)in- en afstelmogelijkheden waardoor een wat matig gebruiksgemak. Vormgeving vinden wij heel mooi op de glimmende glasplaat na. Krakerige behuizing van de TV na uitzetten. Door afkoelen resp. krimpen van het materiaal denk ik.

Hond70 28-06-2010
Geschreven voor: Sharp LC-46LE820E

In feite zijn alle tv's van de 820-serie identiek. Alleen de grootte varieert.
Dit is een prachtige Led-TV! Strak design, dun en prachtig beeld.
CI+ Cam: Deze tv is (nog) niet door Ziggo gecertificeerd. De Ziggo helpdesk raadt gebruik van de Neotion module aan. Volgens Sharp werken alle 820-modellen met deze module. Vandaag geprobeerd en het werkt perfect!
Let wel op met radio: voor digitale radio moet je de tv aanzetten (anders werkt de CI+ Cam immers niet). Beeld blijft daarbij echter mooi zwart.
Beeldkwaliteit: HD-kwaliteit is verbluffend. Vooral de dieptewerking valt op. Voor tips zie ook: http://www.allesoverhomecinema.com/2010/05/review-sharp-le820-lcdled-tv/
Geluid: geluid is voor een TV erg goed. Aangesloten op een hifi-set is het echter een stuk beter!
Prachtige functie is ingebouwde Time Shift. Je kunt HD zenders max. 60 min en SD zenders 150 min opnemen om later af te spelen. Let wel op: dit werkt alleen bij gebruik van de CI+ Cam!
Ook een leuke functie is ondersteuning van USB-sticks: bij aansluiting kan je kiezen uit muziek, foto's en video (divx en fullHD-formaten als mkv en wma). Je kunt ook een mediaserver aansluiten (via de router dmv Ethernetkabel).
Minpunten:
- de DLNA-modus werkt niet met een laptop (Win7)
- Video wordt niet ondersteund bij Media server
- Internet toegang en widgets alleen bij 920-serie. Philips en Samsung doen dat beter